2019年1月5日 星期六

2018 曼谷遊 Day 3-4

Dec 2, 2018, Sunday

今早同昨天無咩分別, 都係食三文治僕咖啡.

都係响泳池hea 咗三小時. 都係十二點先出去.

今日去行吓Siam Paragon.

星期日, 非常多人, 坐BTS 去到Siam 行過去, 超多人, 多人到唔想行.   落去Food Court, 更加多人, 咁我同型爸行遠的.

見到呢間餐廳有位

再睇吓Menu, 啱食喎, 就呢間啦.

呢個係火腿芝士春卷配青芥末沙律醬.   食完我就諗著下次屋苑party, 可以整呢個小食.

咖哩雞配米餅, 味道都好好


好呢個係焗芝士菠菜


上面食落好似焗麵包糠咁, 好脆好好味
呢修係泰式豬頸肉配糯米飯. 

糯米飯只有粉許, 每人一啖.   另外要了兩杯飲品.

呢餐我地食得好開心, 仲覺得好好味.

價錢一的都唔貴, 大約HK$270

跟著就周圍行吓, 無買到野就覺得無趣, 坐BTS 返Asok, 行Terminal 21

見到間甜品屋, 忍唔著叫咗一份....非常大份, 我同型爸兩個人都食唔哂.

因為食咗客甜品, 晚餐就响food court食碗魚蛋粉就算.


每晚例行節目....都係做泰式按摩.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
December 3, 2018, Monday

今日下午機返香港, 我地都唔打算出去. 

今天早餐, 三文治配鮮奶.  呢的都係昨晚响Tops supermarket 買的.

三文治放微波爐15秘就攪掂.   的麵包鬆軟好味....好正呀!

跟著又去泳池hea兩個鐘, 十二點check out 去機場.

我都無諗著要食野, 但型爸去到見到呢間漢堡包, 忍唔著又食....

每次回程返香港, 都會諗著家中兩隻寶貝.....好掛著呀!

今次雖然無咩買野, 但同型爸同圍行吓, 食吓, hea 吓, 都算開心愉快.

一返到屋企見到間屋未整好...又情緒低落.

沒有留言:

張貼留言