2019年1月27日 星期日

海景軒 - Intercontinental Grand Stanford

January 17, 2019, Thursday

今日約咗Akiramay食飯, Akiramay提議去海景軒, 因為佢話最近申請咗張咭, 有優惠呀!


 咁去酒店中餐廳, 地方同服務都當然好的, 大家亦坐得舒服的.

我地要了三個點心加一個主食.

要了煎蓮藕餅...好味...係喎唔記我影張靚相添

 哈哈, 我Akiramay都鍾意食臘腸卷

 要了銀芽煎腸粉

主食要了鴛鴦糯米飯, 係呢道嘅Signature Dish.

 不過估唔到係咁樣的, 一客兩份, HK$188

 的醬汁用黑糯米做的, 食落有少少甜, 墊底那塊係煎了的珍珠雞(哈哈, 下次自己都試吓煎)

至於下面嗰嚿似芋角的東西, 應該係芋蓉包了黑糯米.    講真, 我真係覺得麻麻, 味道有的唔鹹唔甜.   好彩我地兩位女士食咋, 的男士點夠飽呀!

我地好夠飽係因為食了臘腸卷及煎腸粉


送了甜品, 生磨杏仁茶...好味

 因為有優惠25% discount, 加上免茶送甜品, 埋單HK$298.

呢, 就係呢張咭啦.


沒有留言:

張貼留言