2019年1月2日 星期三

返來啦!


Happy New Year!

2018年下旬上天給了我很大的考驗, 攪到我呢幾個月心情低落, 做事不起勁.   加上煩惱事不停在身邊轉, 每樣都未解決, 攪到個blog都入咗雪櫃.

真係唔可以咁樣繼續落去, 2019 一定要Cheers up!

睇返手機, 其實都影咗好多相, 可以的話等我慢慢追寫返未寫的日誌...

November 18, 2018, Sunday

呢一日真係要記載一下....幾個星期無行山, 今次組長話行荔枝窩, 我地舉咗手, 咁就行啦....

真真真辛苦加索氣.

 
今次車泊烏蚊騰, 再行去荔枝窩, 最少要個多兩個小時....仲要先上山行斜路石級45分鐘, 我心跳升到每分鐘一百七十幾, 真係唔講得笑....唯有抖完又抖...


 
 見到呢的標牌就開心的, 因為差不多上到山頂

 途中見到呢個山頭燒到炭灰色, 好彩只係一段, 唔係成個山燒哂.

 見到呢個牌就更開心, 因為仲有十五分鐘就到.


 
行到荔枝窩, 好嘈, 見到好多人....原來有旅行團.  我諗佢地係坐船來的.

 
有領隊介紹的古樹

 
我地去年嚟過一次, 當時無影呢的排屋, 數數下呢道都有一百幾十間

 
 行到出廣場, 勁多人呀!


 咦, 全部賣的家鄉小食.   吓, 咁有無得叫小菜食飯呀!   上次嚟呢道嘅家鄉炆豬肉好好味.

 問咗, 佢地話有得食, 咁就坐低啦...

先叫的茶棵頂肚
 再買的脆餅食吓.

 
等呀等, 真係等到天長地久先到....我地只係叫咗四樣野, 炆豬肉, 菜甫炒蛋, 炒菜, 仲有一隻走地雞.   原來的餸佢地响屋企煮再運送落嚟.


的炆豬肉真係唔得, 大家都好失望, 呢的食完, 隻走地雞都未嚟, 到隻雞嚟到, 有一半係生的, 又再拎返去微波爐叮熟....隻雞超韌.   碟菜未嚟我地都唔要啦.

好野, 以後都唔使嚟食炆豬肉啦.

跟著就回程啦....除咗覺得辛苦, 真係無咩野好寫, 因為我地走回頭路回去, 之前落山現在就上山, 諗起都已經腳軟....咁耐無行山, 一行就咁甘... 加油加油.

沒有留言:

張貼留言