2019年2月24日 星期日

澳門快閃遊

February 9, 2019, Saturday

真係無諗過去新年會去澳門.   今次去都只係頂姨甥同佢太太個位. 

本來姨甥訂一家人同家姊姊夫一齊去澳門睇show, 點知佢太太個膝蓋有事, 要即時做手術唔可以去, 咁叫我同型爸頂佢兩個位.   好彩型爸的家人改了日子來我家, 咁我地可以頂上, 他的大女兒跟我們一齊去, 而小兒子的票就沒辦法, 唯有放棄.

真係晨咁早起身, 七點半去接佢地, 八點二十分到中環, 車泊林士街停車場.  在信德碼頭美心餐廳食早餐, 跟著坐九點船去澳門

去到澳門, 先同佢地去大三巴影相....周圍附近的街道都掛上紅燈籠(新年氣氛), 有好多內地遊客, 大三爸人頭湧湧, 我地係咁意影吓相.

跟著行上砲台山

其實嚟咁多次澳門, 每次都係飲飲食食, 無真正行過砲台, 原來個砲台向正新萄京

跟著同佢地一齊入澳門博物館, 我地只需要買四張票, 因為姊夫及一個小朋友免費.   我都係第一次嚟, 睇吓都好吖





家姊同姨甥孫女都好開心, 佢地兩個好鍾意影相, 咁我就做攝影師啦.

跟著帶佢地去漁人碼頭, 來斯酒店Vic's Restaurant 食萄國菜


呢道地方消靜, 坐得舒服的

要了一jar Sangria, 小朋友要了西瓜汁

呢道嘅house bread 都幾好味的.

要了一個萄國什錦小食拼盤

要了一個蟹蓋
風乾火腿

本來侍應介紹我地要一客大的海鮮飯, 足夠6個人用, 但我地想試多的不同的食物, 要了一客細的

另外要了一客黑毛豬牛肉串燒配飯

萄國燒乳豬

呢餐食咗1,800, 大家都覺得唔貴.  細姨甥仲話多謝我地好介紹, 下次佢會有帶女朋友嚟.


個鬼佬廚師真攪鬼, 我地埋單起身, 佢行埋嚟問我地的食好唔好食, 仲同我地影張相添.

跟著行出去漁人碼頭行吓, 再坐車去氹仔新濠影匯

行到入去, 呢今好多車display, 一陣就係睇呢個show, 賣緊好多廣告的狂電派


商場入面呢幾隻恐龍好受小朋友歡迎, 影咗好多相呀!

睇4:00pm, 入場啦

講真, 個show真係好普通, 有的悶場, 有段時間閤眼瞓

睇完show帶家姊去買手信, 點知佢一買就成個鐘, 本來諗著同佢地去六記食米通鯪魚球竹昇麵, 我地坐八點船唔夠時間, 咁就近食魚翅撈麵

睇間鋪就知係老字號

達榮魚翅撈麵

哈哈, 唔係肥滔嚟咗, 貼咗佢張相啫.

兩面牆上都貼上好多張名人嚟幫襯的照片

呢碗係魚翅湯麵, HK$70

我同型爸都要了魚翅撈麵HK$90

店家介紹我地加的佢地自製辣椒醬一齊撈嚟食.   不過的麵煮得唔夠腍, 我覺得的麵中心"有骨", 對我嚟講大硬啦, 我要把的都放落的湯浸腍的食.

個魚翅ok啦, 無咩驚喜.

其他的炸鯪魚球, 釀辣椒都係麻麻.

加埋飲品, 六個人食咗HK$770.,   跟著行去對面食個萄撻, 咁就飽嘞.

食完去碼頭搭八點二十分船返香港.

返到香港去停車場攞車再送他們回家, 我地返到屋企已經十一點幾, 澳門快閃一天遊, 好攰呀!   

明天仲有老友來拜年呢.

沒有留言:

張貼留言