2019年2月26日 星期二

老友團拜

February 10, 2019, Sunday

昨日澳門快閃遊早出晚歸都真係好攰, 但今日星期日, 行山天都無偷懶, 晨早起床陪組長一齊去行山, 大埔滘林徑, 行紅路呀!  組長話好意頭.

行完紅路都只不過係十一點幾, 我地開車去錦田紅磚屋, 覺得嗰道的野都幾好食.  不過時間太早, 咖啡屋未開, 哈哈, 我地食小食都食到飽呀!

期間傾開謁, 組長話佢年三十晚訂咗隻乳豬, 非常脆皮好食.  仲發張相比我睇.   副組長今晚有家人嚟, 天氣唔好唔可以戶外燒烤, 咁副組長就訂咗隻乳豬, 再加一隻燒鵝.

我見佢訂得咁開心, 我都訂咗一隻, 今晚老友鬼鬼嚟, 多的人一齊食開心的呀!

下什的朋友一到, 就煎糕比佢地食.  佢地一樣祈待我整的焗椰汁年糕.   跟著同佢地開檯打番姆圈....哼哼, 我張電動麻雀檯年幾無用過, 好彩張檯放在一樓, 無浸壞呀!

本來無腍著訂乳豬, 其他餸一早預備好, Cindy煮就可以.

燻蹄....(必殺技, 一早整)

素鵝(另一必殺技), 又係預早整好

白焯白菜鯪魚球

粉絲蝦米炒椰菜

麻婆豆腐

黑木耳炒什錦, 本來是素菜來的, 點知Cindy切咗的魚蛋牛丸落去, 咁又無所謂

焗雞翼


訂嗰隻乳豬都好大隻, 的皮好脆, 不過皮下脂肪太多....好肥呀!

整吓整吓都好豐富呀!   呀, 仲有個蘋果黑木耳湯, 食得咁肥膩, 通吓血管呀!

眨吓眼就過咗九天新年假期, 明天要上班開工大吉.


沒有留言:

張貼留言