2019年2月28日 星期四

可憐的Whisky仔

February 12, 2019, Tuesday

唉, 都真係唔想過年唉唉聲, 但係唔唉唔得.

唔知的狗會唔會犯太歲呢!  我隻Whisky仔點咁可憐, 年廿八無端端嘔, 嘔吐物入面有血.   睇開間Vet又話唔接急症, 等型爸周圍搵, 結果搵咗元朗間24小時診所Victoria.   初時話可能腸塞, 照咗X光又無事, 身為主人嘅我地, 都唔好話荷包輕咗好多, 頻頻撲撲, 死咗好多精神同細同胞.

啱啱整完一鑊, 見到佢好留的, 點知呢鑊仲大的.   

今日放工開車差不多返到屋企, 型爸打電話比我, 送緊Whisky仔去醫院.  吓! 咩野事??

事情是這樣的....型爸好似平時咁拖兩隻寶貝行街, Whisky仔一向都係要一狗當先, 好興奮咁衝出門口, 點知一出到門口突然慘叫一聲跌咗落地, 兩隻腳唔郁得, 嗚嗚聲慘叫.

型爸當時不知如何是好, 馬上打了幾個電話, 經睇開間Vet介紹 (佢地又話醫生有手術, 唔收急症), 去咗另一間Vet, 睇吓咩事.   不過睇完醫生都唔係比藥, 話唔知咩事, 要照MRI云(磁力共震).   如果要照MRI, 全港只有一間太平道寵物診所, 要寫轉介信, 唔係Walk in 又話唔收症.   當晚抱咗Whisky 仔返屋企, 佢六十幾磅, 型爸抱上抱落都好辛苦, 又唔知佢咩事, 好驚佢癱咗, 以後行唔到, 我一諗起, 喊到睇都腫埋.

第二天, 早上打去催個醫生寫轉介信, 咁帶Whisky 仔去睇太平道寵物診所, 睇個全科醫生, 醫生話佢應該係急性椎間框盤突出, 壓著的神經線, 所以行唔到.   有兩個方法醫治, 做手術, 有八至九成機會痊癒, 手術費大約八萬 (加埋共他住院, 藥物, 醫生費, 起碼十萬元).   另外一個方法是食藥, 需時兩至三個月, 有四至八成機會好番.   對於我地嚟講叫無選擇, 一定是做手術, 因為復原成數高的.  而且傷及脊椎, 首幾天是黃金時間醫治, 遲了可能醫唔好.

醫生話要留院, 如何醫治都要照完MRI先可確定做手術定可以藥物治療.   做唔做手術未知, 但要先付訂金七萬.

Whisky,  知你好驚, 今晚一家要留院, 你要加油呀!


沒有留言:

張貼留言