2010年8月30日 星期一

新工人姐姐到咗啦!



2010年8月30日下午2:23公開累積瀏覽 49 3

 
第二件事就係煩惱請嘅新工人仲未有消.  追問個agent, 個新工人幾時到呀!  佢話幫我打咗去immigration Office 但仲未有消息.   叫我最好親自打電話去.   星期二打去, 當日未有回覆.  星期三, 個Immigration Officer 打電話回覆話隨時可以取visa...  下午agent打來話已經收到移民局的信.
 
Oh yeah!  當堂安樂哂! 時間啱啱好呀!   星期六接佢番嚟, 可以同Mina一齊, overlap 一星期,  等Mina教佢daily routine, 我可以唔使請假.  
 
新工人姐姐叫Ruby, 星期六早上十一點幾接咗佢番嚟, 比佢settle down 之後, 第一個job就係學煮二公子喜歡的火腿蘑菇湯長通粉, 有Mina教佢, 我輕鬆好多. 
 
平時我地番工, 好少食呢個湯通粉/長通粉, 既然二公子咁鍾意, 我同型爸都食埋長通粉做午餐.   唔! 真係好味喎.  型爸話, 的湯咁濃咁好味, 梗係鍾意啦! 
 
下午我整麵包, 佢話要學...好好好...
 
不過晚上就唔使煮, 因為我地會去六號屋BBQ.   等佢多的時間跟吓Mina, 瞭解吓我地的生活習慣...
 
一切順利, 希望係好的開始...

沒有留言:

張貼留言