2010年8月27日 星期五

幸運之旅 - 墾丁台北五天遊 - 第四天 台北, 烏來, 新店


2010年8月27日下午2:57公開累積瀏覽 516 0

落到樓下, 先去reception 投訴, 要求換房.  當值經理話會處理.   跟著去食早餐, 呢的商務旅館, 早餐好簡單, 只有麵包, 熟蛋, 腸仔, yougut, 咖啡.   不過早餐唔係要食的咩, 無所謂.   食咗少少, 朋友已經來到接我們.
朋友開車載我們到烏來, 去到巨龍山莊, 朋友話不如去泡湯(浸溫泉).  既然嚟到, 環境咁好, 一於去泡湯.  我們兩男兩女, 分別去泡湯, 相約大概一小時出來.
望著山景泡溫泉, 又有清風, 真係好舒服.  我地泡咗45分鐘就梳洗出去.  咦!男士仲未出嚟.  我地在外面坐吓飲杯茶, 真係好relax, 好舒服...  過了一陣, 的男士出嚟, 原來太relax响入面小睡一陣.
泡完湯, 再四處參觀.
跟著我地去到那魯灣溫泉渡假飯店食風味餐.
午餐有: 炒竹筍, 蔥爆山豬肉, 椒鹽豆腐, 胡椒雞湯, 白切土雞(好有雞味, 但唔記得影相), 仲有一味炒珠蔥, 非常好味, 但係又唔記得影相.   四個人, 又食到飽飽.....
跟著再開車四處遊覽, 去到一間cafe, 我地又入去high tea.
 
我地每人一份下午茶餐, 店中老闆娘介紹, 一款由Austria入口的咖啡, 味道好香好濃.  而我地配咗四款唔同食物一齊share, 有牛角包(唔記得影相), 厚吐司(花生醬&奶油酥), 桂圓提子合桃蛋糕, 生果盤.   又係好滿足的一份下午茶.
下午茶之後, 朋友帶我們到新店參觀他們的房子
潤泰華城, 地方好靚呀! 他們只偶然來渡假, 好浪費呀!  地方好, 環境好, 非常漂亮.
其實整個山頭, 都係豪宒, 有幾百楝... 美麗華城, 大中華華城, 潤泰華城...  有幸再參觀朋友的朋友的房子, 有六千多尺, 裝修非常出色, 令我地都想改建吓自己間屋.
眨吓眼又六點幾, 我地要先去香帥蛋糕店買蛋糕(佢地星期日休息), 然後去食晚飯.
最後我地去咗鼎旺食麻辣火鍋, 原來呢間鼎旺, 已經有20年歷史.
我地叫咗好多野呀! 多款唔同的菇, 油條, 生菜, 高麗菜.    香醋, 麻油, 蔥, 再加麻辣湯做醬汁來醮.
有牛肉, 花枝丸, 蝦丸, 呢兩樣都非常鮮味. 鍋裡還有冰豆腐, 鴨血, 牛腸, 牛肚, 大腸頭....  好朋友同我地都好耐無食過麻辣火鍋, 食得好開心.....又係好味好豐富的一餐...
餐後朋友送我們回酒店.  酒店己幫我們換好房, 房間比較大有兩張床, 已經開好冷氣等我地番去, 不過溫度都係set响25-26c之間, 但冷氣可能開咗好耐, 25c都唔覺得熱.  
我地見仲有小小時間, 放低的野, 行過新光三越百貨地下超市, 買咗幾支醬油膏,  呢的醬油膏, 係民宿老闆娘教我買, 佢話好好味.   我就買嚟試吓.
跟著番酒店沖涼睡覺.
又一輕鬆, 愉快, 充實的一天.....

沒有留言:

張貼留言