2010年8月27日 星期五

幸運之旅 - 墾丁台北五天遊 - 第三天 - 墾丁回台北


2010年8月27日下午1:50公開累積瀏覽 589 0

嘩! 餐廳好大但好多人, 睇落人來人往, 好似好繁忙咁....   早餐食物供應都好豐富, 但一陣午餐要早的食, 所以同型爸隨便食少少就出去行吓.  哈哈! 天公真做美, 一吃完早餐, 雨停了又出太陽.   首先去咗影廊, 佢地有張coupon, 送照片匙扣一個. 我同型爸影咗張相, 要一個小時後先可取.   可惜最後走時, 唔記得去攞番....唉, 可惜, 可惜.
我和型爸經過游泳池, 食完早餐就唔想游水, 都係落沙灘行吓....  個沙灘好乾淨好靚仲好少人, 餐廳的人仲多過個海灘.  朋友話比我地知, 自從墾丁國家公園管理局收咗夏都隔離幅地, 呢個海灘已經好似變成夏都飯店的專用海灘... 我地行咗一陣, 搵咗張沙灘椅坐响度哂太陽.... 陽光與海灘, 真係好耐都無試過, 好舒服.
見到的工作人員教人玩風帆同獨木舟, 好有趣.  型爸的朋友不停在沙灘上用手挖沙, 初時都唔知佢做咩野, 原來响度捉蟹, 好叻, 仲捉到兩隻.  不過最後都放佢地回沙灘. 
真可惜, 落嚟食早餐無帶相機, 錯過咗好多珍貴鏡頭.
差唔多十點半, 我地要番房梳洗及執行理, 因為要食個早飯, 然後開車回台北.
十一點半, 我地先將行理放上車, 再去餐廳食午飯.  本來酒店住房, 包咗pool side BBQ晚餐, 但昨晚我們去了照利食海鮮, 就將個dinner 改咗午餐, 不過只可在中餐廳用餐.  我地有五個人, 結果佢地上咗個六人餐比我地食.
個餐有: 海角彩春盤, 椰仁草蝦球
酥炸花枝餅, 花菜乾山豬肉, 滿洲雨來菇, 脆炒半天花(好特別, 黃色的鳳眼果未食過)
恆春山藥燉水鴨, 蔥油在地魚, 甜品有仙草綠豆蒜(卒之食到綠豆蒜啦, 的仙草就好似涼粉), 仲有的西瓜非常之甜..... 好豐富的午餐....
跟著出去行咗幾分鐘, 然後上車.   我地有兩部車, 其中一部將會回台中台南, 而我們就直開到台北...開車時間大約中午12:35.
真係辛苦了我們的朋友, 原來由墾丁回台北, 開車差不多要六七個小時, 我們坐車都覺得有些腰酸背痛, 開車的還要更用神.  中途停了三個休息站, 還好我們途中有說有笑, 時間過得很快.
回到台北, 已經差不多晚上七時, 我們便直開到內湖, 已相約台北的朋友一起吃晚飯.  朋友已在鼓浪嶼訂了位.
 
內湖鼓浪嶼生猛海鮮聚餐廳 地址:台北市內湖區瑞光路5號  我們去到已經晚上, 仲有的雨, 無影相.  呢兩張照片係响網上介紹呢間餐廳extract 出嚟.
朋友點菜, 非常豐富, 有三杯土雞, 鹽焗處女蟹(重皮蟹), 清蒸魚, 焗龍蝦.
大蜆湯(台灣好似叫蛤蜊湯), 炒菜, 薑蔥蒸鮑魚, 炒拉麵...  六個人食, 好豐富好滿足呀! 
飯後朋友載我們到酒店check in...
我地訂個package, 包台北兩晚酒店, 我地揀咗福泰桔子商務旅館, 新開的林森店...
上到房間, 好焗好熱, 先開冷氣, 不過個冷氣好似大陸嗰的咁, 由30c慢慢調落去, 我地調到13c都無用, 唯有慢慢等.   再睇吓間房, 雖然比較細, 但裝修設計都唔錯.  可惜一張大床, 但張被好細, 一轉身咪是但一個無被冚. 
我就先去沖涼, 吓, 點解的熱水水壓咁慢嘅, 開極都唔熱, 只係微溫, 無辦法唯有照沖, 橫掂天氣咁熱.  型爸沖時一樣係溫水, 好彩天氣熱, 無問題.
沖完涼, 過咗成個鐘, 冷氣都係下調到27c, 救命, 好熱呀!  再等吓, 26c, 心靜自然涼, 沖哂涼又唔想轉房... 最後都瞓著咗... 不過唔使擔心爭被冚, 因為成晚都唔使冚被, 蓋著小小就得啦.
好攰, 但仍覺很愉快的一天.....

沒有留言:

張貼留言