2010年8月31日 星期二

White Bread & Honey Oats Bread

Aug 31, 2010 8:18 PMPublicPageviews 112 1                    

我一攞個麵包機出嚟, 佢就話要學.  但我呢幾日個頭實實地, 唔想嘥時間整港式包, 一於教佢麵包機嘅recipe, 咁第日整白麵包或麥包就唔使我出手啦.

揀咗兩個recipe都係用Basic cycle, 一個係白麵包, 另一個係蜜糖麥皮包.  但最終都決定加埋個殺手間, 就係每邊都加嚿老麵, 希望兩款麵包都可以鬆軟的.
 再show埋呢個working cycle 比佢睇
落咗粉之後, 發覺兩邊都好似唔夠水, 成唔倒個soft ball.  慢慢逐少加水, 直至個soft ball變圓變靚, 跟著响knead 2個cycle, 加埋嚿老麵, 咁就攪掂, 唔使再理佢.
果然無令我失望, 個麵包發酵得幾好, 唔知係咪個蜜糖麥皮包, 密度比較重, 無白麵包發酵得咁高.  呢個係front view.
 top view
 side view
 待涼後先切開白麵包, 手感幾好, 睇落都好鬆軟
跟著切埋個蜜糖麥皮麵包, 手感覺得比較重身, 亦都覺得好鬆軟.
星期日早上就食咗呢個蜜糖麥皮麵包做我早餐.  咬落去, 口感有的"笠笠地"感覺, 應該係加咗蜜糖嘅關係, 幾好味, 唔錯唔錯.

沒有留言:

張貼留言