2010年8月27日 星期五

幸運之旅 - 墾丁台北五天遊 - 第二天 墾丁, 恒春


2010年8月27日下午12:57公開累積瀏覽 284 1

我們經過墾丁大街去到一間叫峉里公主的餐廳食早餐....唔使煩惱叫咩, 因為只得一款早餐供應.   呢間餐廳裝修以泰式為主, 頗有情調, 响呢度食早餐感覺好舒服.    跟著朋友開著車載我們四處遊覽.
嚟到墾丁, 台灣朋友都問我們有沒有看過海角七號呢套電影, 但我和型爸都沒有看過.  朋友就帶我們去到拍攝海角七號的鵝鑾鼻公園, 睇鵝鑾鼻燈塔, 位於墾丁最南面嘅地方, 可算是天涯海角....

 睇吓我影張相, 係咪同張入埸卷張相好相似.

跟著我地就沿著呢個公園, 行了一圈....天氣頗熱, 但間中下毛毛雨, 風很大, 雖然流汗, 但並不覺得辛苦. 
又差唔多係時候回去, 因為民宿老闆已經在那邊訂了枱等我們回去吃午飯.
呢間Smokey Joes係食American & Mexican food, 我地九個人, 叫咗一個十人套餐(A), 好豐富呀!
睇真的個餐牌, 有十樣野, 其中五樣仲x2, 好夠食呀! 仲任飲冰紅茶同檸檬汁.
墨西哥粟米片沙律, 炒什菇, 炸魷魚鬚, 檸檬汁
焗海鮮飯, 芝士批, 大蜆意大利麵, 醬燒豬仔骨.   個大蜆意大利麵同醬燒豬仔骨都好味, 但焗海鮮及芝士批就好淡味.   同我地香港食嘅cheddar cheese 完全唔同味.  我比較喜歡吃濃味芝士, 覺得嗰的芝士麻麻地.
呢碟係散叫嘅墨西哥卷是那位香港designer叫的, 他吃素... 睇落都幾好, 味道如何就唔知.
食完午飯, 我地就回去民宿執行理, 再去夏都飯店check in
藍天白雲, 真係好靚

酒店大堂很寬敞, 酒店望出去, 已經係沙灘
房租頗貴, NT$12,xxx 一晚, 酒店好full, 多謝台灣朋友的朋友, 好難先訂到兩間房, 呢間係蜜月套房, 房間很大, 有個客廳, 出面一個大露台.   洗手間很大, 除淋浴間外, 還有一個大浴缸, 可以望到海景.
其中房間一個大賣點就係樓底好高, 窗簾對上, 還有10尺, 有一個大天窗. 整個房間, 空間感很大, 很舒適.   可惜我地又要出去觀光, 唔可以即時去沙灘或游泳池, 享受酒店嘅設施.
民宿的老闆好客氣, 帶我們去遊覽, 先到璧湖魚港, 介紹我地買旗魚酥, 真係唔好意思, 仲買咗一包送比我.    跟著再帶我們到恒春高山巖(關山)貓鼻頭公園觀光, 風景很美.  那邊有間廟叫福德宮.   由山上望出去有三支白色柱, 其實係風力發電機.  而海嘅另一面盡頭, 就是今天早上我們去的鵝鑾鼻燈塔, 墾丁之南, 天涯海角.
跟著就經步行道上山看日落.
雖然我用傻瓜機, 但都影到這麼美的日落相.  最可惜日之將下, 被雲海遮著.
我們要離開恒春回墾丁吃晚飯, 又預訂了另一間餐廳吃海鮮.
照利庭園餐廳, 屏東縣恆春鎮龍水里糠林南路6號.   呢間餐廳都幾出名, 入到去, 見到有幅大牆壁, 全貼上好多唔同客人的名片.
所點的菜有河豚皮(雞泡魚)&鯊魚肉刺身.  河豚肉煮米粉, 雨來菇, 鹽烤松板豬肉.  個河豚肉米粉好好味, 仲可以refill, 加的辣椒落去食, 好正呀!
炆魚肚(其實我覺得係公魚子), 脆皮蘆筍, 椒鹽豆腐, 烤比目魚..  樣樣對我嚟講都新鮮好味, 嗰的椒鹽豆腐, 入面好似玉子豆腐咁, 台灣人叫蛋豆腐.  嗰條烤比目魚(佢地都叫雪魚), 好滑好好味.
炒新鮮金針花(乾的金針菇就食過, 新鮮的, 都係第一次食), 蔥爆水母(佢地話係植物, 唔係一隻隻嗰的水母), 仲有勁好飲的新鮮西瓜汁....應該好似仲有幾味菜唔記得影, 最少那碟炒地瓜葉都唔記得影啦.
呢款又係民宿老闆娘介紹的紅莓汁, 好味..
真係好好味呀! 又食到捧著個肚.....  今日行程都幾緊密, 有的攰, 食完晚飯就返酒店休息.  房租咁貴, 梗係要早的番去享受吓的設施...
民宿老闆夫婦&香港設計師想參觀一吓酒店房間的設計, 一行八人一齊番酒店, 大家傾吓謁, 大約半小時他們離開, 我們亦回房休息.....
又係開心愉快的一天....

沒有留言:

張貼留言