2010年8月27日 星期五

幸運之旅 - 墾丁台北五天之旅 - 第五天 台北回香港


2010年8月27日下午4:34公開累積瀏覽 296 1

我地唔想响酒店食早餐,  出去睇吓有咩野好食.   沿路見到有一個搭棚, 以前睇電視好似介紹過, 唔知用嚟祭祀或有喜事, 好想去影相, 但型爸拉著唔比我去.   唯有繼續行, 再搵吓有咩野食.
 
見到附近有一間COFFEE+ 有早餐食. 埋去睇吓, 都ok喎.   決定响呢度食, 我地揀咗新上市嘅豬肉包, 型爸要巧巴達包(Ciabatta), 我就要軟法包.
飲品型爸叫咗手搖招牌咖啡, 我就叫咗紅豆烤奶茶.
叫完餐响櫃檯付錢, 再行入去坐低, 咦! 咁熱嘅, 又係環保餐廳, 的冷氣開極都係唔凍.  坐落仲流緊汗, 佢地即刻攞把風扇吹著我地.  好彩份早餐都ok, 食完就番酒店pack 行理.
Pack 好行理, 見仲有小小時間, 不如影吓間房, 可以send的相比travel agent, 等佢知道間房點樣都好.   但型爸叫我唔好影, 咁唔影就唔影啦!
十二點朋友準時來到接我地, 出發去機場lu.. 

路途中型爸問朋友昨晚有沒有地震, 朋友話零晨十二時許好似有微震.  型爸問三點幾有無, 朋友話應該無.   型爸這時先講, 昨晚瞓到三時許, 覺得張床不停搖, 醒咗, 覺得唔妥.  唯有開燈起身睇電視, 起身之後, 張床就無再搖.   唔怪得知我五點幾起身見佢坐响到睇電視.    型爸話, 街邊搭棚, 應該係祭祀鬼節, 所以唔比我去.   我一的都無醒起而家係七月節.
去到機場, 發覺原有班機取消, 國泰安排同一時間班機, 所以無問題.   呢班機客唔滿, 我同型爸分開坐兩邊asile都得.
班機準時到達香港, 行程完滿結束.... 一個開心愉快假期.

今次行程緊密, 本來想去烘焙用品店同本地超市都唔夠時間.  不過今次旅行仍有收穫, 真係要多謝好朋友幫我張羅, 唔係我嘅香帥強糕同胡椒包都買唔倒.
朋友送我在車城買的鹹蛋皮蛋.  新光三越買的醬油膏, 還有胡椒餅&蔥油餅.
當然仲有香帥嘅芋頭蛋糕&紅豆蛋糕.  呢個芋頭蛋糕, 真係好正, 的鄰居&同事都話好好味. 個紅豆蛋糕都好味, 可惜的紅豆蓉好散.  比較起上嚟, 芋頭蛋糕好味好多.  咁麻煩攞返嚟都係值得.  (响酒店要放雪櫃, 上飛機又要空姐幫忙放喺雪櫃)
差的唔記得咗呢包旗魚酥.  咦! 仲有冬瓜茶放咗响冰箱, 星期六可以煲嚟飲...
一個幸運, 輕鬆, 愉快的台灣之旅, 完滿結束.....

沒有留言:

張貼留言