2017年1月11日 星期三

元旦行大運 - 烏蛟騰.荔枝窩.三椏.烏蚊騰

January 1, 2017, Sunday

上星期去行山, 同組長副組長研究去荔枝窩的行程...哈哈, 今日趁元旦就成行啦.

我地先去車涌

觀音廟及龍王廟拜拜神

跟著就開車去烏蛟騰....  嘩, 今日真係好日子, 的車多都泊滿哂, 要周圍搵位.   紅過鹿頸那邊又有唔知咩野比賽, 好多著運動建兒.

我地由祠心路開始行入去

見到呢個路牌, 都未有咩野記憶

但一見到呢間鐵皮屋, 烏蛟騰田心臨時村公所就記得啦.

以前從鹿頸行到道, 好似响呢道買過保礦力飲品, 但今日呢道咩野都無.

開始上山啦

見到地圖就睇吓, 我地應該係沿圖中紅色線行

呢道段都真係有的Challenge, 唔易行, 上斜上石級, 索條煬!

大概每行十五分鐘, 就希路標

行咗半小時, 就到呢處A Ma Wat, 呢道都行過好幾次.

跟著就繼續行吓行,

見到地圖又研究一吓.   沿路迎面遇到很多運動健兒(幾百個), 原來今日有個跑山比賽, 佢地由鹿頸出發去烏蛟騰呀!

而我地亦都快啦, 仲有半小時到荔枝窩

仲有15分鐘

到啦...組長真攪鬼, 見到呢山道寫著長秀門即刻叫我地影相, 佢話影完長瘦, 唔使減肥呀!

附近有好多荒廢了的屋.

呢道行返去谷埋(宋伯士多的位置)要兩小時, 但要去鹿頸(即發記士多的位置)要三個半小時呀!

 
呢道就係荔枝窩廣場的圍門

場上有損款起這圍門的人的名子.

高裡住的居民並不多, 只有十多間村屋.   呢道非常交通不便呢.

呢個空地, 就係所謂的荔枝窩廣場

原來呢道有攪導賞團, 咁當然要預訂, 但每位都只係hk$20.

呢道有恊天宮(關帝廟)

呢道有間村屋有野食賣, 但唔係餐廳...只可說係廚房.   而客人就要坐喺對出路天廣場樹蔭下.


去到荔枝窩其實都只係十一點三十分, 但大家都又攰又肚餓, 要補給一下.  呢的吃的選擇不多, 只有幾款. 呢道的釀豆腐很滑, 白切雞好味.  客家豬肉就麻麻, 但那豆豉炆豬肉砵就好好味.   結果要了兩碟釀豆腐, 兩碟菜.   的雞粥同豉油皇炒麵都麻麻呀!

最後每人各選了蕃薯糖水(村民自己種的), 仲有豆腐花.   的豆腐花又係好滑.

我地在這裡吃飯兼休息了一小時, 跟著又再出發.

來之前組長本預定沿路來沿路走, 但剛才那段路都幾辛苦, 又不想走回頭路. 我地決定由呢道行去三椏, 再由三椏行去烏蚊騰





經過一個樹林, 應該就是導賞遊的地方吧.

跟著路牌再加GPS 向三椏出發

呢道近海邊, 風景都幾靚

 
呢道有個歡迎去荔枝窩的路牌

半小時就到三椏

呢道路都鋪得幾靚喎.

又係每十五分鐘就有標記

三椏呢道都有補給站.

亦有公廁, 如有需要就要去, 因為跟著要去到烏蛟騰先會再有公廁.

呢道的食肆我就唔係幾Like, 圍哂鐵欄, 好似响個籠入面食野.

附近亦有好多間荒廢村屋

跟著就行呀行呀....呢段路雖然長的, 但比起我地來時那段路, 沒有那麼辛苦呢.

一見到呢個路牌就開心囉....到烏蛟騰啦.

卒之完成, 已經係下午三時啦.

早上八時半出發, 九時半正式起步, 扣除了中間一小時午飯, 足足行了五個半小時.

哈哈, 新一年行大運...好事來的.

沒有留言:

張貼留言