2017年1月9日 星期一

除夕歡聚開茶會

December 30, 2016, Friday night

今日呢個聚餐有少少特別, 除了慶祝新的一年來臨, 還布另一個目的係開茶會.  一月中會同幾位鄰居去旅行, 今次旅行由其中一位鄰居做嚮導, 帶我地去玩, 今日開埋茶會, 講埋行程比我地聽.

七點幾開始, 檯已經set好... 的男士安排好...女士坐圓檯, 男士坐長方檯.

八號屋女主人帶來了北海道蟹腳, 醮牛油汁, 非常好味

冰鎮鮑魚

泰式蝦餅

紅酒炆牛肉

主人家整了炸春卷, 一大盤的, 因為我要整野遲到,  佢地已經開始食, 但剩番幾條比我.

仲有咖喱雞, 個汁做得非常好.

配埋Mrs Kua有來的麵包, 絕配呀!

林老闆一家雖然唔能夠同我地一齊去旅行, 一樣同我地一齊慶祝.  臘味炒荷蘭豆, 好味.

炒雜菜

而五號屋預備了金茹豆角牛肉卷

仲有酥炸魚柳配香醋汁....哈哈, 兩樣都係手工製作, 所以遲咗少少.   但佢地讚呢款魚柳好好味(呢的係Cindy功勞呢!

林太帶來了多款水果

Mrs. Kua 的Belgium Chocolate

八號屋杜拜帶回來的朱古力棗.

今天飲了很多款酒, 我帶了柚子酒, 型爸帶了Whisky, 八號屋帶來兩餅紅酒, 林老闆又有來一餅Whisky, 主人家又係Whisky....

開心又盡興的一晚....非常祈待我們一份的旅行.

沒有留言:

張貼留言