2017年1月1日 星期日

平安夜燒烤

December 24, 2016, Saturday

平安夜, 組長攪咗個BBQ party...

一去到...又有名貴的香檳
 再睇吓, 今日有五款酒...我帶了枝1.7 Litre的大吟釀, 型爸帶了一枝威士忌, 香檳紅酒是組長的, 茅台是林老闆的....   今日真的要小心...唔好亂溝酒飲呀!

其中一位行山組員, 帶來了一大盒士多啤梨

組長見到我枝酒, 即刻話用嚟浸飽魚....佢話清酒飽魚... 但我呢枝度數頗高喎.

預備了一大堆食物.


哈哈, 我都有貢獻.....整咗碟牛脷...第一次試吓, 燒牛脷好唔好食

一大堆燒烤食品, 仲有的牛扒羊扒未拎出嚟呀!

的燒牛脷非常好味....記著. 牛脷前半部可以切片燒, 好爽的.  但後半部就好韌, 只可以炆來食.

的印尼蕃薯好好味呀!

最後, 我地飲咗6枝香檳, 紅酒又飲埋, 型爸同林老闆就KO咗一枝威士忌.  只有我枝日本酒飲咗少少....  

今天非常好無人飲醉.

組長的朋友有來聖誕蛋糕做甜品.

今日玩到一點幾先走呀!


沒有留言:

張貼留言