2016年12月31日 星期六

聖誕禮物

December 24, 2016, Saturday

型爸真係好好架, 佢一早就話要買聖誕禮物比我, 仲話要我去揀顏色及款式...嘻嘻嘻, 真係好開心呀!

今天晚上有Party, 要八點先開始, 我地就順便出去食個tea...

開車去上水中心, 啱啱過下午五點...又有泊車優惠.

之前去過嗰間餐廳, 竟然無下午茶, 咁早點食晚餐呀! ....哼, 退而求其次, 去快餐店食, 又慳的.

型爸要了個餐蛋麵配西多士&紅豆冰

我要了厚多士雞翼+甜品.

黑麻麻呢碗係紅豆沙, 好耐無食過, 又幾好味呀!

幾十文兩個, 食到飽飽呀!

跟著就去買聖誕禮物....

呢...要揀款揀色呀!


我地聖誕禮物....Apple Watch.... 配合我的Iphone, 正呀!

型爸咁好, 我有咩野回報比佢....哈哈, 深深一抱呀.   佢話咩都唔使, 我開心佢就開心.

沒有留言:

張貼留言