2016年12月9日 星期五

曼谷之旅 2016 - Day 3

December 4, 2016, Sunday

 去到第三天, 今天沒有指定必要去的行程,  總之就係輕輕鬆鬆食買玩.    以前嚟泰國都要plan吓去邊道, 現在行到邊食到邊, 唔使諗呀!

唯一指定就係响酒店食早餐.

 
超級悶蛋, 我食來食去都係嗰的.   昨天才發現即磨咖啡係唔包, 哈哈, 咁咪唔飲咖啡飲鮮奶.

今天可以在泳池待久一點, 唔趕時間, 好好享受日光浴

泳池不大, 但已足夠, 真的好舒服

呢道有小朋友玩樂室, 瑜珈室

個Gym幾靚.

十一點幾先回房間梳洗, 十二點半先出動去食買玩

先在Terminal 21地庫行了兩個round, 見到有間迷你鐵板燒餐廳....咦, 食鐵板燒都好喎, 又有位唔使等

呢間叫Tokyo Teppanyaki

我地挑選咗呢兩款餐

綠茶都要比錢, 不過上facebook like咗就有免費一杯

型爸要了啤酒, 我就有免費Ice Green tea

泰國師傅即煎

飯湯前菜先到

鯖魚餐....好好味呢!

紐西蘭牛扒餐, 呢的牛就麻麻地

好平好抵食.  大約HK$130

跟著坐電梯上高習再行落嚟, 今年少咗好多聖誕裝飾

好多地方都有呢的蠟燭賣....睇真的, 係電嚟架....馬上就無咁浪漫

行咗個幾鐘,買咗幾多野, 有的攰

即刻去泰國人好鍾意嘅地方

呢間叫After You 的餐廳


哼, High Tea都 要排隊等位呀!

等位期間, 可以睇餐牌睇吓一陣要的咩

泰國人好鍾意食雪糕, 的雪糕店真係多到不得了

等咗十幾分鐘, 有位啦.   一坐低就比糖漿, 我地好似唔需要喎.

型爸先去counter 比錢, 食物侍應會送過來

型爸要了Green Tea Latte

我就要了Mochacino

今日主打來了, 雪糕厚多士

今天的下午茶餐

呢年厚多士黑色, 因為我地要了黑炭多士, 不過食落去同普通多士無咩分別.

買得太多, 要拎返的野返酒店先

呢兩日出去買野, 好彩帶埋呢個手提行理喼, 如果唔係都唔知點拎呀!

休息一陣又要出動, 我地都係响就近食晚飯, 嘻嘻, 方便買買買..   哈哈, 都唔知點解去親旅行都咁多野買.

我地就响Tops Marketing 隔離嗰間MK 食火鍋

睇吓呢個MK仔裝紙巾隻手hold著的牙籤幾得意.

侍應介紹呢兩款二人套餐, 型爸就梗係揀有海鮮+肉類嗰款啦.

要了啤酒及檸檬什飲

海鮮先上

呢係係豬肉片

仲有蝦膠


呢份二人餐都幾抵食

我地另外再加了一份牛肉, 不過的牛肉就真係麻麻

還有魚皮餃

今餐吃了1,252 Baht,  大約HK$280....好抵食呀!   如果我地唔加牛肉仲抵呀!

食完飯又去行街....跟著又到每天最後一個節目

哈哈, 嚟曼谷三個晚上, 三個晚上都去按摩呀!

爽!

沒有留言:

張貼留言