2016年12月17日 星期六

緬甸青芒果沙律

December 11, 2016, Sunday

行完山回家梳洗完休息一陣, 型爸又收到林老闆電話, 問有無興趣今晚一齊食晚飯, 佢整咗羊腩煲.  型爸一定話好架.   本來我地兩家人, 佢叫我地唔使整, 但後來再加埋組長兩位及八號屋女主人, 咁我點都要整的野去嘅.

佢地有咁肉, 咁我就整冷盤啦!

同Cindy商量, 佢話佢仲有的青芒果, 不如整青芒果沙律....又好喎!


呢的就係醃過的青芒果

跟著切的椰菜絲, 紅蔥頭絲

其中一部份紅蔥頭炸了, 成了紅蔥油

呢的係蝦米蓉

仲有花生碎

今次主要的調味料, 魚露, 辣椒粉, 鷹咀豆粉

仲有芝麻, 最後灑上沙律面的


將所有材料加入大盤中, 加入三湯匙鷹咀豆粉, 兩湯匙魚露, 兩湯匙紅蔥頭油, 蝦米蓉, 花生碎拌勻

呢的炸過的紅蔥頭, 最後放在沙律上面

再灑上花生碎, 再灑上芝麻

咦, 點解放响呢兩隻碟.....

哈哈, 因為我另外再整了中式的黑木耳及指黃瓜... 咁樣拎去potluck....係咪好剎食呢?

沒有留言:

張貼留言