2016年12月2日 星期五

黃金海岸

November 27, 2016, Sunday

星期天本來係行生天, 但昨天氣溫驟降, 我條條管好唔掂, 型爸要我在家休息, 唔好去行.

點知去到中午, 出哂太陽, 型爸又話唔好悶喺屋企, 食完下午飯, 開車去黃金海岸行吓.

兩點出發, 去到大約兩點半, 嘩, 有的得人驚, 點解前面咁多旅遊巴

星期日的下午, 都真係幾多人, 我相信呢道已經成為國內旅行團其中一個景點.

呢道嘅特色係呢棟黃屋, 呢道無特色又係呢棟黃屋.  因所有店鋪唔可以其他裝修, 全部都一模一樣, 只有門口帳篷印上店鋪名字.

行吓淤邊睇吓遊艇

同呢幅廣告落差很大呀!

行咗一陣, 我地去咗呢間餐廳飲下午茶

平時我唔鍾意坐戶外, 但今日就要坐戶外, 天氣咁好, 呢道無汽車廢氣, 坐戶外好舒服.

要了個羊肉中東包下午茶餐

型爸要了酥炸海鮮籃....咁熱氣, 我唔食得呀...淨係食咗半嚿魚


要了紅豆冰

HK$80位, 都算好平啦....

大約五點我地先離開....跟著去探奶奶, 再去探吓媽媽....咁又一天啦.

沒有留言:

張貼留言