2016年12月3日 星期六

新世畀千禧酒店 - 桃里

November 28, 2016, Monday

今日邀請兩位助手食飯....本來應該係十天前食的, 但那天我病假, 延到今天先去食.

訂了新世界千禧酒店中餐廳 - 桃里

呢間桃里, 前身日航酒店, 就叫桃李.   裝修無咩點變, 間格都差唔多

呢道的點心, 每款由HK$49...69...一等

兩位小姐話有個套餐, 不如叫套餐....又好喎, 好似抵食HK$518,    雖係兩人餐, 但我地三個人食都夠.  因為秘書小姐, 佢平時個飯盒, 相信只得300 ml, 佢話真係食唔到好多野.

但我見到有流沙黑芝麻包, 加了一款點心.

有兩碗豆腐羹, 好大碗, 我同秘書小姐share食一碗得啦.  另外一位助手就比較有食力, 佢食一碗

呢款就係我加的流沙芝麻包, 唔甜幾好味

餐入面嘅點心拼盤, 其實係蝦餃燒賣春卷.  我只食了蝦餃及春卷, 燒賣咁大嚿肉我無興趣

跟著仲有兩款小菜, 蔥爆雞丁

麵醬豆卜蒸排骨...唔, 好鹹呀!

仲有鴛鴦腸炒飯

結果我地食唔哂, 兩碟小菜剩半碟, 要打包拎走.

整份餐我最欣賞係呢個甜品, 桃膠馬蹄露.

 埋單HK$706.20...

我又幾張酒店coupon,  可以慳幾百.

其實呢道的中菜算係麻麻, 兩款小菜我都覺得煮得唔係咁好食.  我家的家常小菜好味的.
 


沒有留言:

張貼留言