2016年12月5日 星期一

柳園

November 30, 2016, Wednesday

秘書小姐那天同朋友吃完午飯回來, 叫我下次可以去試吓呢間餐廳, 食柳州菜

哈哈, 我就最鍾意試新野架啦, 今日約咗個朋友, 一齊去試吓.

呢間餐廳叫柳園, 初時比我地址我, 我都唔知喺邊, 但去到就即知, 即以前仙宮樓, 跟著係霸王魚頭火鍋, 跟著又另一間, 現在就係柳園.

不過現在行樓梯上去, 感覺良好很多, 因為裝修過樓梯及電梯都乾淨伍理.   上到去餐廳右手面整幅牆都印上柳園.   好光猛.

秘書小組叫我試吓柳州螺螄粉同小食, 咁就睇呢個menu.

另外仲有小菜及午市套餐就唔睇著.

我們兩個人, 朋友話螺螄粉咁大碗, 叫一碗兩份再叫小食好啦.   哈哈, 到我地落單, 侍應話碗粉係一人份量, 唔夠兩人食架, 咁我好啦, 再叫一碗螺螄水餃, 咁應該夠啦.

碗粉嚟咗, 份量真係算細. HK$45, 加了蓮藕丸, HK$5, 有兩粒.

要了細的碎雞 HK$32, 落了桂花, 好香, 但的雞肉可能浸夠了, 肉質麻麻

燻魚 HK$42, 用了大魚背, 切薄片來炸, 味道可以, 非常多骨, 同平時吃的用鯇魚做不一樣.

至於的粉, 有的似米線, 但食落又唔係好似

我們每人分了一小碗

至於蓮藕丸好實, 味道一般

水餃來了, HK$48 配料同碗粉一樣, 入面有木耳, 花生, 酸筍, 菜之類, 份量都好少, 只得6隻水餃

的水餃肉又係實的的, 但味道都可以.

食完覺得個湯底可以, 唔鹹, 唔會食完好口渴  但相比起平時食的雲南米線, 價錢就貴的.   水餃份量太少, 只得6隻, 叫一碗做午餐食唔飽.

 埋單HK$172.   食物一般, 唔覺得好好食, 但又唔會好難食.


如果要經濟的, 可以叫呢的午市套餐.   全部都係HK$50以內, 免加一.  下次可以同麻煩鬼慢魔魔嚟試吓.

如果佢地唔做呢的午餐, 我諗好快又頂唔著啦.

沒有留言:

張貼留言