2016年12月1日 星期四

廣告的威力

November 26, 2016, Saturday

唉, 病咗成個幾星期都未好, 氣管仲有的chok, 加埋把聲仲係沙, 真係咳到好傷.

去美孚睇完醫生已經係食午飯時間, 搵唔到位泊車又怕抄牌, 哈哈, 我同型爸輪流去大家樂食飯,  輪流看著架車.

廣告的威力真係好大, 我就係睇咗廣告就好想去試吓嗰的人

呢排成日見呢個廣告, 咁去到就好想試吓 - 鹽麴沙薑雞飯

相信好多人叫咗呢份餐, 我攞餐時, 佢話叫睇number 先出去攞

攞咗啦.

哈哈, 坐我對面嗰位小姐, 原來又係叫咗呢款餐....

好嘞....好唔好味呢....

1) 奶茶...呢道的奶茶係好味嘅
2) 涼拌木耳- 呢小盒涼拌木耳好好味
3) 菜飯, 個菜飯都ok, 淡淡地我鍾意
4) 沙薑雞 - 係唔得的, 好鹹, 的雞肉實的的, 完全係唔得.  好似食緊醃鹹雞咁.  我食了三嚿已經頂唔著啦.

到我食完出去問型爸剛才食了咩, 原來佢又係食了呢款飯, 跟著又係話的木耳好味, 但係碟雞就真係唔得啦.

廣告的威力大, 但碟主菜唔得, 食一次就唔會再叫啦.

沒有留言:

張貼留言