2016年12月6日 星期二

再試柳園

Dec 1, 2016, Thursday

今日同慢魔魔&慢魔魔講起昨天去柳園, 哈, 點知佢兩個話不如今日去試吓, 又好啫, 食的唔同野咪得囉.   其實仲有一個原因, 我唔記得find out, 咩野係螺螄呀.

去到就即刻有答案, 原來佢地有張咭介紹. 原來螺螄即係石螺

而的粉係柳州米粉, 唔係叫米線.   哈哈, 我條脷都得呀, 的湯底湯底, 係無味精架.

不過今日同兩位男士嚟, 如果食碗米粉, 佢地實唔夠飽.

咁今日我地就食午市套餐啦.

叫咗三份套餐, 我地唔要飲品, 要老火湯.   慢魔魔鍾意飲蓮藕湯, 叫那位侍應比多的湯渣, 那位侍應好好, 用一個大湯碗裝了一大碗給我們

醬爆雞丁, 很小碟, 但味道不錯

碗飯就大得驚人

一對比就碟餸就好細

滑蛋蝦仁都幾大碟, 的蛋都炒得好滑

另外我再要了涼瓜炆魚腩, 味道都唔錯

咁當然都係飯大餸少, 但HK$50, 想點.

今日呢餐非常滿意, 個個都食到飽飽

埋單都只係HK$146, 仲平過我昨天食嗰餐.

咁我問慢魔魔同麻煩鬼, 蛋家佬好的定呢間好的.   點知慢魔魔話蛋家佬已經關門大吉....唉, 又少了一個選擇.

沒有留言:

張貼留言