2016年12月11日 星期日

世華餐廳

December 7, 2016, Wednesday

 只係放咗兩日假, 返到公司, 忙到不得了. 

 星期五公司食飯, 早在一個月前, 已經在金鋪訂製了十年服務金牌, 今日要去攞.  哈哈, 要拎呢的咁貴重的東西, 梗係搵埋兩個男士陪我去攞啦.

咁我話行去K11, 不如去世華食啦, 都好耐無去過啦.    慢魔即刻話, 真係要去支持吓, 唔係轉咗第二間都唔知呀!

哈哈, 去到見到佢地仲係好好生意. 我諗呢間鋪可能係自置物業.

十年如一日凡牛油餐包, 不過味道都ok架.

糊糊地又麻麻地的栗米忌廉湯


我要了牛扒意粉....極大份

麻煩鬼要了豬扒配薯菜, HK$46
慢魔魔要了龍利柳大蝦飯, HK$48
我份餐HK$52

呢道要收加一, 每人大概比多HK$5啦.

呢道的野大大份, 食第一般, 久唔久都會嚟幫襯.

沒有留言:

張貼留言