2016年12月25日 星期日

流水響行山樂

Dec 18, 2016, Sunday

 星期天行山天, 今日行邊一道?

嘻嘻, 行流水響呀!  諗吓諗吓, 我地好似成一年幾無行過啦.  行一次嚟行短程, 水塘平路, 但今日組長同副組長話今日行流水響郊遊徑, 之前我地未行過架.

去到在郊野公園入處的斜路泊好車, 開始今天行程.

 經過呢道唯一一個公廁

流水響水塘

先行上去觀景台

觀景台標示的地方

但望落去, 真係唔知邊道打邊道啦.

再繼續行, 就到流水響郊遊徑, 今日好多遊人, 好多仲係講普通話.   吓, 呢道都係景點之一?

今日行的路線, 就係紅點那條線, 上到山再由另一邊返落嚟.

我地選擇由桔仔山呢邊入口開始行

經過流水橋

再經過營地

的山路同大埔滘林徑的山路差不多

我們行九龍山方向

由呢段路開始就係向上行的大斜路.....行到超超超超級.....索條呀...


呢段都係衛奕信徑

行咗差不多45分鐘上斜路路程....真係有的攞膽....好彩我呢個蝸牛小姐都仲頂得著.  卒之聽到佢地話到啦...跟著就落山啦.
如果呢道仲有地圖, 如果行哂全程, 要4.5小時

我地跟著方向拍示, 行返去流水響水塘


全程都有指示牌

不過落山呢段路都唔易行,  足足有幾百級樓梯, 對個膝蓋都唔係幾好.

見到呢個水塘就到家鄉啦.....

呢道就係終點, 亦都係之前經過的入口

大家都行到幾攰, 休息一陣, 再行去泊車處.

大家又去粉樂斯餐廳, 簡簡單單食個午餐就算啦.

沒有留言:

張貼留言