2017年1月29日 星期日

Vietnam Trip - Day 1

January 14, 2017, Saturday

2017年的一月份, 真的嚐到了非常非常非常忙的滋味, 忙到工作做唔完, 又病又去旅行, 去完旅返嚟仲忙.   結果就係Blog都無時間寫啦... 一停就十幾日.....

由一月三日開始至昨天, 每天都六點幾起床, 晚上超過零晨才睡, 每天的工作都未做完, 第二天又要見客開會, 休息唔夠, 精神壓力又大, 結果就病啦.  病咗睇醫生食藥, 但唔可以休息, 繼續返工, 繼續早起晚睡.....好啦好啦, 捱到一月十三日的客卒之走哂, 雖然仲有好多工作要處理, 都可以延遲幾天, 等我去完旅行返嚟先算啦.

呢次越南之旅, 祈待已久. 明知一月份會好忙, 但今次有鄰居做响道, 又勉強夾到時間, 唔去點得呢! 仲買到個package, 坐國泰premium economy, 包三晚Sofitel, 都只係三千幾文, 真係抵呀!   一行八人, 四對夫婦, 真係好開心.

 唯一唔好就係要早上五點幾起床, 六點半就到機場.   昨晚執行理成兩點先瞓, 真係攰到烏咚烏吓.

Check in 後去lounge食早餐, 呢份飛機餐就食唔落啦.   兩個多小時機程, 休息一下, 很快便到.

 但等行理就等咗好耐, 成一個鐘都有, 初時以為的行理唔見咗呀!   最終都等得到.

 攞咗行理, 第一時間去換錢.   鄰居話越南可以用美金, 我地在香港已兌了美金, 但都要換的越南盾, 要嚟買吓野啦.  一美元換22,510越南盾.


我地換錢時, 個接機大堂都唔算多人.

但一出到機場外面就真係嚇親...   多人到行都行唔到, 好似國內的車站春運咁.   後來問吓人, 原來越南都真係有春運, 越南的農曆新年就同中國一樣, 好多在外的越南人, 都會趕回越南過年.


我地由機場出嚟, 第一站去食越南河粉.  呢間Pho Hoa, 中文名和粉, 好似幾出夠呀!

餐廳門外有的包點小食


 一入店內就是煮麵的地方....  樓下滿座....好熱好似無冷氣咁...

 
 我地上咗兩層....好彩,  呢層無咁多人, 仲有冷氣添.

 
 餐牌上有越南文同英文, 另外一個連中文都有

 
 檯上面已經放備青檸辣椒, 仲有呢的用竹葉包著的東西, 原來行紮肉.

我地好口渴, 分別要了椰青或青檸梳打.


檯上已備濕紙巾, 印了店名及地紙

呢道食湯河, 會用油條醮的湯嚟食.  咁我地要了四條, 但送嚟五條, 咁多咗一條, 我地就話唔要咁多, 點知佢話食一條計一條....唔怪得之差不多每檯都有啦..    不過我地一諗覺得唔衛生啫, 點知先前的食客點處理剩低嗰的呢....唉, 唔好諗太多, 唔係就食唔落.

要了春卷小食.




每人就叫了一碗什錦牛河, 入面有牛肉,牛丸, 牛腸, 牛肚.

每人都試了半條札肉., 細細條, 味道一般啦.

埋單930,000....係咪大豪客呢!!!   共實折合港幣, 大約HK310, 八個人食, 都經濟抵食啦

食完我地返酒店Check In

check in 時睇吓酒店的standard rate, 五百幾萬盾(, 好貴啫!  我地呢個package真抵).  上到房間都唔錯, 休息了45分鐘, 我地又出去啦.

胡志明市好繁忙, 最多的就是電單車,  覺得的空氣質數唔係幾好.   我本來無咩點咳, 但自從由機埸出來, 喉嚨就唔舒服, 係咁咳.

第一站就係去總統府, 我地無入去, 淨係响外面影吓相.

呢的係咩, 我地行緊街時, 久不久就有呢的單車, 前面有個四方箱, 原來係賣雪糕...係咁叫ice-cream, ice-cream.

跟著我地去參觀教堂, 點知啱啱有function, 不得其門而入

咁就在外面影吓相啦.

跟著下一站去參觀郵局,
入到去, 樓低好高, 在入入面最中央高處, 掛了前領導人的相片

郵局當然有郵票賣

但中心地方就轉為賣紀念品

以前打電報的地方, 就改為ATM機

跟著周圍行吓, 好多街邊小食

呢檔見到好多人幫襯, 原來賣盬焗雞

我地覺得好熱, 想搵間有冷氣的地方....經過見到呢間Ikem

Nitrogen Cool - 用氫氣整雪糕呀!


每杯都係即整.   其實我咳, 唔應該食凍野, 但喉嚨很乾, 都食半杯啦.


行到另一條街, 又有新街邊小食.  共中一位鄰居忍唔著, 又試吓.  不過我地就唔敢食啦.   唔係怕唔乾淨, 係怕膽固醇高呀.   我地見到佢用植物牛油, 又落咗兩隻鵪鶉蛋, 真係唔敢試啦.


米紙餅煨好捲起就食得....哈哈, 在家自己整改用雞蛋可能好的啦.

我地再去街市買咗的生果就返酒店.   天色好暗, 想落雨呀!  

返到酒店休息一陣, 我地出發去食晚餐

鄰居的朋友在這邊住, 帶我地去咗呢間國營越南餐廳

間餐廳好靚喎.

好彩訂咗室內冷氣房

由室內影出去, 好似滿天星星

朋友介紹呢款蓮子冰茶, 男士就飲呢款333越南啤酒

我唔想飲凍野, 就要咗熱的羅漢果水

 今晚晚餐布:

香茅大蜆

呢款好似叫濱海

椰青蝦

佢地喜歡用鹽, 黑胡椒加青檸汁做醬汁, 唔夠味就醮的嚟食.

呢款海鮮煎餅

用的生菜包著嚟食

仲有春卷

呢個酸涉好好味, 的酸味來自羅望子及菠蘿, 好醒胃

可以加白飯

又或者檬粉

跟著大家要了越南咖啡

仲有三款甜品, 椰汁栗米, 芋蓉及眉豆

Hey Big spender.....哈哈, 二百幾萬越南盾, 即係HK$820....九個人食, 每人都唔使一百文呀!

食完仲有節目...那位當地朋友有我地去Jazz bar
Jazz bar 九點先有表演, 我地八點幾就到, 朋友話一家要早的到, 唔係一陣就無位.

我們先點飲品

入面的燈火很暗
加上初時幾位樂手的純音樂, 真的有的悶, 加上食飽飯又攰, 真的很想睡. 直王那位女士出來唱歌先醒神一點.

 
直至餐廳老闆出吹saxophone, 嘩, 真的驚為天人...後來再加入他十三歲的女兒, 兩父女對吹, 再加上另一位... 非常精彩

可惜我們明又早上有行程, 不可留得太夜, 唯有早走.

坐車回去, 整條行都是燈飾

行到另一條街, 又係另一款燈飾

返到酒店都已經十一點幾, 即香港十二點幾, 今天咁早起身, 都真係幾攰

見到檯上的生果, 都係食埋佢先啦, 今日買了山竹, 牛奶果及人參果

的牛奶果出名好甜, 但我呢倘就麻麻, 記著只可以食中心那一點黠. 外面唔食得的呢.

個人參果反而好甜呢!

食完快的沖涼瞓覺, 明又又要六點幾起床, 七點食早餐, 八點出發.

沒有留言:

張貼留言