2017年1月17日 星期二

陳皮冰糖燉檸檬

January 10, 2016,  Tuesday

呢排真係多人病, 昨天早上09:45打去make appointment睇醫生, 竟然話上午booking已滿, 下午再打去啦.   我忙到死, 唯有叫秘書小姐幫忙, 下午四點幫我去book... 預約已經到晚上19:45. 到七點再打去reconfirm, 已經延到20:30.   無辦法, 都係要睇架.

結果九點幾先輪到我, 睇完攞埋藥都已經22:10, 我唔係最遲, 後面仲有十幾個病人.   開車返到屋企已經十一點..  Cindy留咗餸, 但我食幾條菜就去梳洗瞓覺, 明天都係要晨早, 呢排病都唔可以請假,  咁多客, 點都要頂著.

晨早返到公司, 秘書見到我包藥都打冷震.

佢突然醒起, 叫我快的飲嗰樽陳皮冰糖燉檸檬....又係喎

喉嚨唔舒服, 現在不飲, 等到何時

 
打開個樽, 好重檸檬味, 但唔覺好大陳皮味.   用木匙攪吓, 入面好多檸檬皮.

倒咗杯熱水, 加咗幾匙落去, 連檸檬皮都食埋.

飲完覺得個喉嚨舒服咗的, 一樣有咳... 都明白唔係仙丹, 等我飲多幾次睇吓係咪好先.


沒有留言:

張貼留言