2017年2月17日 星期五

氣炸腰果

Feb 1, 2017, Wednesday, 年初五

痛咗兩日, 年初四一早打去預約睇醫生.   醫生問要唔要打針, 打, 打完幾時會唔痛, 醫生話一小時候就會覺得唔痛.  

打咗針再食藥, 年初四整天都真係唔痛, 但瞓覺時壓著背部, 又痛,  唉, 半夜起身做瑜珈, 猫式, 嬰孩式, 總之拉到背部的筋都做.  呢幾晚都係咁, 半夜一痛就瞓唔到, 一係起身去拉天王按摩椅, 一係就做瑜珈, 好彩我放年假十天, 如果唔係邊有精神返工.

其實已經好咗好多, 下午行來行去都無問題, 只係瞓覺時壓著背部先至痛.

前幾日忙無時間, 今日得閒的就要焗腰果, 用嚟做拌手禮去鄰居家拜年.   其實年初三初四, 我收到好多份禮物, 全部都係的年青一輩買給我的心意, 我唔想隨便拿一盒出去. 

鄰居們都吉歡食腰果, 自家焗, 係我的心意.

又要我的Air Fryer 出場

我要焗4磅, 但每次只可以焗一磅

先將腰果洗淨汆水分半鐘, 盛起瀝乾


亦可放焗盤吹乾

預熱Airfryer 160度 5分鐘,  放入腰果, 加半茶匙油在掃上, 掃上腰果, 咁焗起就會"令立立".

全程焗20分鐘, 每三四分鐘拉出來用木勺攪拌

焗好次後放焗盤, 趁熱灑上海鹽, 再拌勻

如是者焗了4盤.

待涼放入Zipper bag就可以送禮.

沒有留言:

張貼留言