2017年2月22日 星期三

南涌谷埔行山 + 松記食海鮮 + 逢瀛仙館攝太歲

February 5, 2017, Sunday, 年初九

上星期日年初一大部份人都唔得閒, 隔咗一星期, 大部份人都出朗, 仲多咗個新會員.

組長話要拜神, 所以今日都係行南涌谷埔

天朗氣清, 唔止多行山人士, 仲有好多攝影發燒友



今日行到宋伯士多, 再行入去谷埔村, 呢道有些屋都已經荒廢. 在這裡著的人應該不多, 真的很隔涉.


看這些屋真的不似有人住

的牛牛不在沙灘, 全都在這草地.  牛群有多了幾隻小生命

呢間蘭桂騰芳就有人住啦.

到松記了, 今日我地要食海仙呀!

幾多魚綱, 證明佢地真係出去攞海魚

松記今日先開市, 睇嚟好多人已經定咗位

老闆燒炮仗旺旺場, 唔, 我好驚呢!

新正頭啤一啤, 呢道賣的都係荷蘭或德國啤.




我地叫咗好多野食, 老闆楊生仲送埋甜品比我地食.   

新組員靜雞雞去埋單, 話要請我地食飯...新嚟新豬肉, 今日食得好勁, 真係唔好意思.


行完山, 組長同另一位組員話要去攝太歲, 我好多年都無試過, 今年跟佢地一齊去.   因為病咗好耐仲整親條腰, 迷唔迷信都試吓做啦.  嘩, 蓬瀛仙館超多人呀!

我地有另一位半新組員(第二次參加), 好鐘意影相, 分享吓她的傑作.




沒有留言:

張貼留言