2017年2月24日 星期五

Naked 原之味

February 8, 2017

哈哈, 昨天先同兩位同事嚟食lunch, 點知型爸今日又話約我食晚飯, 咁就不如叫佢嚟試吓啦.

昨天午餐覺得幾好, 晚餐應該都ok啩

餐廳唔係好大, 大部份有屏封分隔

今日先留意到呢個筷子套, 又係筷子坐.



menu 得幾頁, 款式唔係太多.  我想型爸試吓牛肉, 但餐牌又見唔到, 咁就叫侍應介紹.   


餐廳送的前菜, 炸蓮藕片, 可醮沙律松露醬一起食

要了海膽三文魚子卷

見到好開心, 但食落的海膽無鮮甜味, 有的失望添

Tuna Fish 沙律

呢個沙律唔錯

呢個俄應介紹的溫泉蛋意粉

我同型爸先吃了溫泉蛋再吃意粉.   呢碟意粉味道麻麻.

兩個人食唔到幾多野我已經好飽, 甜品咖啡都唔要啦.

兩個人HK$464, 但今晚的食物我覺得麻麻, fusion都未必一家好食.   咁lunch又真係抵食的嘅.

沒有留言:

張貼留言