2017年2月25日 星期六

菜茶

February 8, 2017, Wednesday

鄭媽媽真的有我心, 今日突然Whatsapp 張相比我, 問我有無興趣.

一睇, 即覆..."超有"

哈哈, 係我好鍾意食嘅菜茶呀!

結果呢....佢响媽媽道食完四大碗之後, 打包咗一盒比我.   唔, 一打開, 好香呀!  入面有十幾種菜, 粉絲蝦米臘腸

仲拎埋炸米同花生添

沖番壺茶

加落的菜茶

再加的炸米花生, 咁就食得.

好好味呀!   鄭媽媽話的菜剛炒起仲好食, 每款菜有不同軟硬度, 食落好有口感.

佢話有機會帶我去佢屋企食, 我話邊好意思吖, 佢打包嚟比我食已經好滿足啦.

不過今次美中不足就係我的茶比較淡, 下次要問吓用邊款茶一齊食先攻好味.

沒有留言:

張貼留言