2017年2月2日 星期四

Vietnam - Day 4

January 17, 2017, Tuesday

 行程的第四天, 今日都唔使好早, 七點起床, 八點食早餐, 九點出發

大把時間, 可以慢慢食

今日唔飲越南咖啡, 一杯齋啡可以啦.

食完早餐check out, 我地坐車去頭頓(Vung Tau), 要兩個多小時. 

去到頭頓大約十一點幾, 我地先到耶蘇山.   呢道要上幾百級樓梯, 無問題...上.






雖然話幾百級, 但每級都唔食好高, 一的都唔難行.   行到咁上吓有幾多級嘅標示.   佢地話唔繼續上,  响中段休息欣賞風景, 只有我, 型爸, Mr. Kua 繼續行上去



上到去, 共811級


影完相返落去中段先知道, 鄰居領隊唔舒服, 又嘔又暈, 我地等佢休息一大輪先落山

去到酒店到已經兩點幾.

房間很寬闊,  但一入到房間我就係咁咳, 我氣管敏感,  的空調空氣有問題呀!

 唔舒服嘅女領隊鄰居留在房間休息, 男領隊鄰居帶我地出去食午飯

 去咗呢間小店食

如果唔係跟佢嚟, 我地真係唔敢入嚟食, 因為全部野煮好放唒係道, 食咩點咩, 好似飯堂咁.


不過我地都係咁食,  咩都要試吓麻.

呢餐當然係超平啦.

食完返酒店自由活動.  呢個係酒店的模型, 最高的那坐曷service apartment, 仍在興建中. 我地就住在右下那矮的建築物,  而左手邊是商場.

休息的休息, shopping 的shopping, 做Spa的做Spa, 各有所好.


約了六點半出去食晚飯.  今晚食海鮮呀!

 
呢間叫Ganh Hao


我地坐車嚟時覺得條街好靜, 好多餐廳都無咩人, 但一嚟到嚇一跳, 地方好大, 但坐滿了人,  外面的食客好似全部嚟哂呢間餐廳.

東風螺

炒通菜

洋蔥蟹

炸魷魚

焯虎蝦

酸湯.   呢個酸湯就無我地第一天响胡志明市食

大家飲吓食吓傾吓, 好開心呀!

明天我地中午要離開啦.


沒有留言:

張貼留言