2017年2月28日 星期二

茶木 Tea Wood

February 10, 2017, Friday night

Cindy放假, 本來諗著在家簡單煮意大利飯一家人食.   二公子叫我放咗工好攰唔好煮啦, 煮完又要洗, 不如出去食啦.    哈哈, 咁梗係好啦.

佢話去茶木啦,佢同女朋友去過, 的食物都ok.  不過打電話去, 無得訂位.

 
開車去上水中心, 上到去, 排哂長龍, 咁等就得啦

見到門口counter 另一面的蛋糕賣哂, 哈, 咁誇張!

望過對面鋪, 門口都係好多人, 呢間叫百味

原來買呢的凍滷水串燒.   我地好肚餓, 買咗幾串頂吓肚

等咗大半小時先至有位.

要了一客薑母鴨, 加HK$21, 轉套餐, 有一碗飯

一碟沙律菜, 一杯飲品(我要了紅豆薏米水),  套餐要HK$101.

跟著仲有蠔仔粥
薯絲炸蝦卷

鹽酥炸雞塊

櫻花蝦牛奶浸高山菜, 呢碟一的味都無

墨汁海鮮意粉

我地後加了一個甜品, 製作時間要20分鐘.

哈哈, 真係20分鐘送到嚟...見到都開心.

埋單HK$568.70...我地四個人, 每位百幾文, 唔貴啦.

沒有留言:

張貼留言