2017年4月13日 星期四

高佬明雞煲+殿堂級甜品

April 7, 2017, Friday

今日下午收到二公子whatsapp, 問我地今晚食雞煲好唔好, 佢話女朋友想食.   哈哈, 阿仔睇嚟你想食多的喎.   呢的情況底下, 我同型爸都唔會返對, 仲話有老闆請食飯, 無問題啦.

 訂位七點半, 我放工返到去, 時間啱啱好.

 有好多款雞煲

 但二公子獨鍾情奇味雞煲.   不過個雞煲送到嚟, 的雞顏色淺咗, 好似未醃好.   我地等佢煮熟食咗兩嚿, 話唔夠味, 佢地就即時加的奇味醬.

 食哂的雞, 我地加了一份豬潤

 跟著加一份魚麵

 跟雞煲有份生菜.

四個人食吓食吓, 都覺得好夠.  不過唔使食到咁盡, 食完通常都會去養和堂食龜苓膏.

 的雞我覺得好鹹, 由其是加多咗的奇味醬, 要不斷飲飲中和一下.  (阿仔, 阿媽屋企整的雞煲好似好味的喎)

埋單真係阿仔請呀! HK$377, 咁又算抵食.

 諗著行過去食龜苓靖啦....咦, 開咗間甜品店咩...亦或我地平時無留意!

 結果我地改咗食甜品.

我同型爸每人要了椰皇燉3.6牛乳, 嚟到好開心咁食唔記得影

 二公子的女朋友要了雞蛋燉鮮奶

 二公子要了芒果腸粉

 我另外叫了一個榴槤腸粉.   味道幾好, 但榴槤肉少, 90%都係Cream....

 呢道的甜品算係平, 我地上次去九龍塘食, 貴30-40%.

今均食到夠夠夠, 個胃真係操勞啦.

沒有留言:

張貼留言