2017年4月1日 星期六

深圳陽光餐廳

March 24, 2017, Friday

呢個星期真係好忙, 有新客到, 仲要抽時間上深圳處理公司周年晚會.    星期三已經上嚟一次, 今天又要一早上來為今晚嘅party作最後準備.

午飯時間, 國內同事帶咗我同秘書小姐去陽光餐廳食午飯.  星期三嚟過, 我覺得的黃花魚蒸我好味, 今日再嚟過.

哈哈, 同事見我上次食得咁好味, 今次大家唔叫午餐, 一齊叫小菜.   今晚大魚大肉, 下午食清的啦.

要了白焯西蘭花

生炒排骨(佢地叫甜酸排骨)

我要的蒜椒蒜黃花魚, 一份再兩條呀!

三個人三個小菜, 每人叫一碗飯就攪掂.

呢道的小菜好經濟, 最貴反而係杯飲品,  我同國內同事都都無叫飲品, 因為餐廳送了個無味精例湯, 都唔錯呀!


沒有留言:

張貼留言