2017年4月26日 星期三

Sky 726 Kitchen & Bar

April 15, 2017, Saturday

食完早餐收到姪女whatsapp, 從韓國回來, 買到手錶啦.

農曆年後我地一齊去 韓國, 型爸買咗隻Samsung smart watch, 林老闆見到又想買一隻, 咁我地就叫姪女幫忙啦...

姪女幫了忙, 梗係要請佢high tea 啦.

相就姪女, 佢提議去Sky726, 近佢鋪頭呀!   我地去邊都無所謂, 約人high tea已經係一個節目.

彌敦道726號25樓, 最高層, 坐近窗望哂附近樓景

Afternoon tea 有幾款選擇

我地要了一份 tea set for two, 再加一份Sandwiches for 2.  留意右下角, facebook share & like 有20% discount.

tea set嚟到好靚呀!

最下層係鹹點三文治, 中層有鬆餅及馬卡龍, 而最上層係甜品

另外叫的sandwiches for two 即等於tea set第三層的鹹點.   哈哈, 我真係唔覺得呢份sandwiches for two 夠兩人食囉.

細姪女做緊生意行唔開, 我地三個人食就啱啱好.

tea set 包兩杯飲品, 咁佢地飲啦.

我就要試吓呢個水晶球似的甜品, 入面係真花嚟架.

配糖醬一齊食.

discount 後HK$439, HK$110一位, ok 啦.

唔該哂姪女, 亦多謝佢介紹我地呢個high tea地方.

沒有留言:

張貼留言