2017年4月17日 星期一

流水嚮學藪行山樂

April 9, 2017, Sunday

星期天, 天陰陰, 天文台預告會有驟雨, 但早上起來又唔見落雨, 我地又準時出發去行山.

組長決定, 今日行流水嚮.  我地開車到路口, 泊低架車就行入去.

邊個咁好心思, 用樹上落下來的花砌咗個心呀....真花心呀!

呢棵樹仲得意, 自然圍成一個小山洞, 哈哈, 落雨可唔可以避雨呢?

呢道風景都好靚呀!

跟著行上去瞭望台

真係心曠神怡呀!

望落去呢個地盤, 就係興建緊九龍坑, 通國內蓮塘尾的隧道

我地決定向前行

經過龍山橋

呢的花好靚, 唔知咩野名堂呢!

呢道係Campsite, 見到有對夫婦, 有了兩位小朋友來露營.

行了差不多30分鐘去到指示牌, 我地要決定是否行上次同一路徑, 45分鐘大斜路上山.  

向左行上山, 向右行大埔公路.....最後決定, 怕快將下雨, 沿路回去, 再行去學藪.

行到剛才泊車處附近, 見有一條石梯向下行, 組長行過, 由呢道去學藪.

經過一個農莊, 下面的農業分開一格格, 好似租給人種田


真的沒有估錯, 鐵絲網上有很多通告

經過農莊的樹林, 呢道的幾靚呀!

行到去農莊的閘口

哦, 原來呢道係綠田園基金

再行出嚟就係學藪郊野公園

今日都唔係行咗好耐, 大家都有的攰, 組長行返去攞車, 我地就响呢道等, 真係辛苦哂.

跟著就去新明苑大吃午飯飯.

呢道的奶皇流沙包就無彩晶軒的咁好味啦.   但有豆沙包, 唔太甜, 都ok

咁又過咗一個開心的早上. 

沒有留言:

張貼留言