2017年4月2日 星期日

深圳寶利來酒店公司周年晚宴

Mar 24, 2017, Friday

自2013年開始, 公司每年都在國內攪周年晚會, 為的是希望國內及香港的同事都可以一齊參與. 安排香港的同事到國內比較容易處理, 只要安排兩部中港旅遊巴接送就可以.  再邀請埋寧波的同事坐飛機落嚟, 哈哈, 我個老闆都真係好好啦.

成百人的晚會, 又要攪抽獎, 又要玩遊戲, 好多預備功夫要做.   我地公司仔唔會請司儀啦, 每年都係自家同事做, 我就一定走唔甩.

好不過多年經驗, 而家聰明好多架啦, Party 未開始, 先叫的同事影吓部門合照, 老闆一到就影大合照.   老闆演講完後, 大家坐定定先食野先.  頭一兩年, 一開始就玩遊戲, 食都無得食呀!

菜單都係我挑選的, 普普通通, 唔係太貴.  我將的budget放哂落的大抽獎道呀!

阿拉斯加大蟹伊麵

乳豬全體

雞絲翅

雀巢海參

炸明蝦

海鮮卷

花枝片

蒸海班

國內食晚宴有個好處, 一次過不停咁上哂的餸, 大部份我地都可以食到.   不過一睇時間, 我地要即時開始, 其他單尾有咩野食我就唔知啦.

周年晚會, 最主要就係派利是, 抽獎亦都係抽利是, 現金最實際, 無需諗咩野禮物, 個個都咁開心.
遊戲都係現金.

抽咗三十幾個獎, 就算抽唔到獎, 一樣有安慰獎(利是), 哈哈, 幫公司派利是, 皆大歡喜.

沒有留言:

張貼留言