2017年5月1日 星期一

傷心酸辣粉

April 20, 2017, Thursday

慢魔魔去咗旅行, 呢幾日都只有我同麻煩鬼食午飯.

麻煩鬼話想食薯粉, 咁就想起呢間傷心酸辣粉

酸到流口水, 辣到流眼淚, 有無咁誇呀!

我呢排個胃唔舒服, 係咪真係可以暖胃驅寒呀!

我梗係唔會癲啦, 搵個胃嚟攪, 要了口水雞(BB辣即無辣) 加豬骨湯底著粉, 咁就唔會刺激個胃啦.

麻煩鬼要了豬肚絲著粉

兩份餐都係HK$52, 我地無加飲品.

我都係覺得的湯底味好濃, 久唔久食吓好啦.

我最喜歡嘅湯底, 係海鮮站的海鮮湯意粉, 佢嘅魚湯真係好好味, 無味精的.

沒有留言:

張貼留言