2017年5月16日 星期二

富臨皇宮仲夏宴

May 9, 2017, Tuesday

母親節就快到, 又係一家人共聚晚餐的時間, 之前大嬸母的母親過年時去世, 大伯一家不方便來拜年, 大家有好幾個月無見, 趁著慶祝母親節, 可以一起聚餐啦.

相就奶奶, 在美孚富臨皇宮訂了兩圍.  因為星期二(星期一至四), 可以用最優惠價錢, 食呢個全包宴.   我真係覺得好抵, 免茶芥加一, 仲有汽水啤酒, 呢的加加埋埋都要三四佰啦.   講真, 雖然個餐都係的普通餸菜, 但如果要我用HK$1,300 去買餸整12人餐, 都可能攪唔掂呀!  呢的價錢真 抵食.  就因為咁抵食, 哈哈, 好似檯檯都係叫呢個餐.   唔怪得之星期一至四平的.   酒樓都係唔滿座, 都係得八成客咋.

個餐有: 乳豬全體

芝士大蝦伊麵

竹笙海皇燴燕窩, 哈哈, 我諗入面一家有燕窩嘅, 唔怕商品說明條例咩

金蒜蒸鮮有子, 呢碟煮得麻麻, over cooked, 的有子好實有的韌.  不過廚師好刀法, 一隻帶子開邊成兩隻, 咁就慳好多.   哈哈, 都係要將貨就價.

百花釀茄子, 呢碟的茄子就又厚又有年.  我喜歡吃茄子, ok呀!

沙巴石斑

花膠鴨掌

炸子雞

單尾仲有菜肉包及桂花糕

大家食到飽飽, 各位母親快樂.....嘻嘻, 包括我呀!

沒有留言:

張貼留言