2017年5月29日 星期一

蒸鍋打邊爐

May 22, 2017, Sunday

組長好客, 今日又約我同型爸一起火鍋晚餐.

行完山返到屋企都一點幾, 梳洗完都只可以休息一陣, 大家約了四點鐘出去買野.  我就由得兩位男士發辦, 我就自己去買下一星期的餸.

突然間好想食三文魚籽包飯.....返到家馬上將三文魚籽解凍

到晚上七時, 的三文魚籽90%已經解凍, 只係仲有部份白色...己經可以食啦.

家居常備的國紫菜

加的熱飯, 加的魚籽....一口包飯.....好正呀!    原來組長佢地未試過咁食.  哈哈, 我就最鍾意包包包, 包著嚟食最好味道


今日組長又出咗個新鍋, 又可以蒸, 下面嗰個仲係鴛鴦鍋


組長買咗一大堆海鮮, 我地就買了牛肉, 牛丸, 肉丸.  先來海解蒸鍋, 跟著就火鍋打邊爐.

帶了兩瓶紅酒過去, 大家傾吓講吓, 一個愉快的晚上.

沒有留言:

張貼留言