2020年6月16日 星期二

老友鬼鬼相聚明星海鮮酒家

May 29, 2020, Friday

因疫情關係, 好耐都無同一班老友鬼鬼食飯.

新年時本來約在我家見面,  但當時疫情當起, 個個心中都有的struggle, 加拿大回來的老友就話下次回來先再見面啦.

眨眼過咗幾個用, 加拿大的老友又回來了, 仲隔離埋14日, 加上政府放寬限聚令至八 (我地啱啱八個人) 咁唔見次面又點得.  相就幾位在荃灣區的老友, 我們約了在石圍角的明星酒家食晚飯.

去到樓下, 吓, 咁多人等位嘅.  不過我地訂咗位應無問題.   但係上到去, 只係小貓幾檯.   朋友話在樓下所謂等位的, 都只是來涼冷氣....唉....的酒樓, 人民生更慘.

共中有位老友, 每次例必遲, 咁幾位男士話, 唔理咁多, 好肚餓, 叫咗白焯生蝦, 切雞义燒拼盤食著先....哈哈, 夾起一的比例必遲, 個個好似餓鬼咁就KO哂.   相都無影, 再影埋相就無得食啦...我都個個識於微時, 大家一見面就笑不停, 每次亦食唔停.

呢碟薑蔥焗生蠔卒之記得影啦


例湯...又幾好喎

啫啫通菜煲

南瓜芋頭煲

山西孜然排骨 (睇吓, 我一慢的手就只剩半碟

欖角蒸沙巴龍躉.  我們要了條大魚, 但來到只係一條細魚開邊.   唉, 見酒樓的生意咁慘淡, 我地都費事同佢計較

咦, 明明叫咗十樣餸...呀, 記得了, 要了片皮鴨 .  呢味唔得, 鴨唔好味又嚡, 一隻鴨大約只片了二十片.  餅皮仲好笑, 一塊開二, 夾啱二十片鴨肉, 二十半片餅皮.

另外仲有二食涼瓜鴨殼.

睇番張單就記得食咗咩啦.

呢度近班朋友, 睇嚟下次見面都會嚟呢道.


沒有留言:

張貼留言