2020年6月25日 星期四

冬蔭牛牛

May 31, 2020, Sunday

離開大棠郊野公園, 大家都有點攰.   組長想去大榮華飲茶, 我地無所謂.   點知去到大榮華, 幾十人在等位....唔好攪, 即走.

我地商議後, 不如去錦田, 但上星期去了紅磚屋, 咁型爸話不如去Sky City, 嗰道選擇多的.

嘩, 去到超多人, 泊位塞哂車, 咁見到有位負責安排泊位的大姐, 問邊道有位泊.   那位大姐問我地食邊一間, 我地話無所謂, 有位就得.

佢話冬蔭牛牛, 仲有一個專屬位...哈哈, 總之唔使等又有得泊位, 食咩都無所謂.   咁又真係有位泊呀!


入到去冬蔭牛牛, 的午餐好經濟呀!


幾位男士一入嚟就要啤酒解渴, 呢個啤酒杯就特別的.

我們五位分吃要了午市套餐

海南雞飯

印尼蝦醬炒飯

豬扒炒麵


星洲炒米....吓, 呢碟係星洲炒米

我要的什錦湯河... 大部份的餸都ok, 但的豬扒...真係嚡到好難食.    而食豬扒炒麵的哈哥, 話只此一次, 下次不來.   求其一餐, 算啦!

其實呢間晚市之前都有嚟過, 的質量真係覺得非常一般.

沒有留言:

張貼留言