2020年6月27日 星期六

久違了的 ICafe

June 4, 2020, Thursday

自從疫症開始, 每天都為自己預備午餐飯盒.  今天是四個多來, 第一次約了朋友在外吃午飯.

本來大家想去半島中心德興酒家飲茶.   點知我提早去到, 原來酒家停業了一段日子, 不過門上貼上六月十日從新開業....  還好不是結業, 希望可以捱過這寒冬.

突然間唔知去邊道食, 見到樓下Icafe 仲有位, 馬上坐入去, 即刻通知朋友改地方.

好彩我早的到咋, 如果等到我朋友嚟到就已經無哂位啦.

朋友本來要什麼意大利包餐, 點知沽清, 佢改了海南雞飯

大家都要什菜湯

而我要了黃袍原條鰻魚...又ok 喎.

我們都要了今天特飲紅棗蜜

可以約朋友出來食飯, 好開心呀, 不過每碗飯飯量多了,  食唔哂...我跟朋友都浪費了小半碗飯.

沒有留言:

張貼留言