2011年12月1日 星期四

麒麟豆腐


2011年12月1日下午10:11公開累積瀏覽 137 0


主角之一, 雲腿

豆腐一盒, 分中再切片.   切豆腐真係要慢慢切, 如果唔係好易切爛
鮮冬菰, 3至4隻就夠啦, 洗淨切片備用


鯰魚柳解凍之後索乾水份, 用少許鹽及胡椒粉略醃, 輕輕撲上少許生粉, 然後切件, 大細可參考己切好之豆腐.  但我因為太忙, 切好都唔記得影相


雲腿工夫就比較多, 切起小嚿出嚟, 然後要盡量切薄片, 洗淨放入碟中


蒸時我加入了一粒冰糖, 因為雲腿比較鹹, 我想中和一吓,  我大概蒸咗30-40分鐘.


跟著就可以開始做手工啦, 一塊豆腐, 一塊雲腿, 一塊魚柳, 一塊鮮冬菰....排呀排呀排呀....


隻碟好大, 我改用蒸爐蒸, 蒸咗18-20分鐘.  蒸起會有好多水(豆腐會出水), 的水唔要.


我另外用煲仔焯了幾條芥蘭, 開邊用嚟拌碟.  我唔想將的菜同豆腐一齊放去蒸, 驚的菜黃哂唔靚


用咗一礶金寶瑤柱海鮮羹


加大半礶水, 煮滾用嚟做芙汁

咁就攪掂啦.

其實唔用礶頭做汁都可以自已埋一個蠔油茨, 但我想睇落豐富的啫.  不過落咗呢個茨又好似差咗的唔係完全自己整咁....真係矛盾...

哈哈! 不過的男士們又講咗的令我開心嘅說話, 問我响邊間酒樓訂返嚟架....

沒有留言:

張貼留言