2011年12月2日 星期五

又蟹又蛇餐


2011年12月4日下午11:07公開累積瀏覽 116 1                                                                                  
December 02, 2011, Thursday Night

今晚又有的特別, 又收到料有大閘蟹食, 但係唔多, 既然係咁, 我地索性加的料, 令到呢餐豐富的.

天氣驟涼, 最好就係食蛇羹加糯米飯啦, 即時令我同型爸諗起蛇王兄.

放工後, 即刻落太子, 去蛇王兄, 本來只係諗著買外賣, 去到都係忍唔著, 先同型爸叫一個餐兩份食, 頂著癮先... 好味.... 已經覺得好滿足...


外賣到.....買咗三碗大蛇羹, 兩碗大糯米飯


不過我地都係食蟹先, 每人一隻


每隻蟹都有六至七兩, 好靚, 爆哂白膏

特別的一餐 (8)
食蟹都係要配酒, 今日有一支十二年紹興, 再加一呈放咗二十年嘅加飯酒


再可以清晰的介紹吓個暖酒壺, 外圍大嗰個用嚟裝熱水, 中間小壺盛酒, 而個蓋就係酒杯, 我今次自備話梅.  唔係個個都鍾意加話梅, 加落自己個杯就最好


開始先飲十二年紹興酒, 有的辛辣, 加咗粒話梅, 我覺得好味的喎.

特別的一餐 (14)
飲哂之後就飲嗰呈放咗二十年嘅加飯酒.  酒色好深, 比較醇, 要暖一陣先好飲.  飲咗呢杯酒, 再試番嗰支十二年紹興就覺得呢支好飲好多


今次又有另一款食蟹用具

特別的一餐 (10)
介紹吓的外賣先, 蛇羹, 糯米飯, 外賣都攞埋檸檬草同薄脆


哈哈, 原來唔係個個都食蛇嘅, 今次買多咗, 睇吓的蛇羹, 好大嚿蛇肉架, 加的檸檬草同薄脆, 正呀!

特別的一餐 (12)
的糯米飯就有的凍咗, 再倒出嚟用蒸爐翻熱


另外仲有冬菰豬腳米粉


仲有碟菜, 令到呢餐更加完美

呢餐大家都好滿足呀!

沒有留言:

張貼留言