2011年12月3日 星期六

大閘蟹, 暖酒壺, 邊個先係主角?


2011年12月3日下午10:16公開累積瀏覽 63 2



今日放工去咗針灸, 回家途中, 收到八號部屋女主人電話, 男主人剛從上海回來, 帶了一箱十隻大閘蟹回來, 唔想留過夜, 問我有無興趣幫手食....嘻嘻, 我咁為食, 梗係有興趣啦...

返到去, 都幾夜啦, 好似食夜宵咁...
 

的蟹啱啱蒸好, 我攞一隻公一隻母影吓相先....唔好淨係睇的蟹呀,  今日唔係要介紹蟹呀, 係放响碟邊嗰個暖酒嘅壺呀!
 

比個close up睇吓....將個蓋攞出嚟就係個杯, 再攞出嚟中間嗰個係裝酒嘅, 而最大嗰個係用嚟裝熱水用嚟熱酒, 真係好正呀..  的酒凍咗就可以換熱水.   哎吔! 唔記得裝著酒影番張相添
 

仲有呢套食具呀
 

咁都要介紹吓的蟹, 公嘅又係爆哂白膏, 的肉好甜, 掂


母蟹一樣得, 又係爆哂膏
又嚟大閘蟹 (6)
八號部屋再攞多一套暖酒壺出嚟, 呢套有的唔同, 打開蓋中間係杯嚟嘅.  咦, 好似我地用緊嗰套實用的喎


食完蟹, 男主人攞咗呢隻薄片豬肉乾出嚟送酒, 哎吔, 呢隻食咗唔停得口架, 好好味呀..

食完傾咗一陣....嘩! 好夜啦....屋企仲有餐飯等我呀!  

沒有留言:

張貼留言