2011年12月20日 星期二

八號部屋 Lady's Night


2011年12月20日下午10:08公開累積瀏覽 114 1


嚟到嘅時候, 已經set 好哂檯, 點哂蠟燭, 真係好好情調架.
 

我地唔單止要欣賞食物, 仲要欣賞吓的餐具.... 係日本餐具嚟架.

睇吓我地有咩餸...
 

枝竹炆豬手


炆冬菇

白焯芥蘭

蓮藕茄子

香橙排骨

榮華鮮鴨潤腸
 

福建腐皮春卷


土魷肉絲炒沙葛


睇吓呢張大合照,  真豐富.


仲有雪耳雪梨蓮子百合糖水


飯後再沖的白牡丹嚟飲, 睇吓的茶幾清澈


再留意吓個杯


個杯好靚呀!  唔止欣賞的茶, 仲要欣賞埋個杯


我唔係好識, 但望落去摸上手, 隻杯真係好靚.


佢見我咁欣賞隻杯, 再攞多一套旅行裝出嚟比我地睇, 嘩, 顏色好靚喎


杯底呢兩個字係咪"藝成"呢?  又一套好靚嘅杯.   唔...佢應該仲有好多珍藏架... 我屋企就無嘞...kakakaka

大家慢慢食, 都開咗兩支紅酒, 但我飲好少咋, 因為我好易面紅, 嗰日睇電視話面紅就唔好繼續飲啦, 唔係肝臟分解唔到呀.  所以慢慢飲, 飲少少好啦

又傾又講, 好relax嘅一個晚上!

沒有留言:

張貼留言