2011年12月25日 星期日

冬至晚餐後的小聚


2011年12月25日下午10:20公開累積瀏覽 56 1

在奶奶家做完節, 立即返屋企. 

預備咗少少禮品送比八號屋, 返到屋企未入屋就先攞過去, 而型爸二公子就去照顧吓Loki.  點知去到八號屋, 佢叫我地快的入嚟飲野傾吓謁啦.... 我話好好好, 不過要比我地返去見吓Loki按撫吓佢的情緒先.

返到屋企比的野佢食, 二公子話佢負責去放狗, 咁我同型爸就可以去八號屋飲吓野....
 

八號屋同三號屋一齊做冬呀!  佢地兩pair人食飯, 好enjoy!  我地去到, 呢地已經食緊飯後甜品.  呢款好似馬卡龍, 但食落一的都唔似, 有雲呢拿同朱古力味.

仲有呢盒勁大盒嘅朱古力, 盒面寫著百花齊放, 入面真係有一百粒朱古力呀!
 

佢地今晚飲咗支靚酒呀! 呢枝係1995年嘅法國紅酒, Grand Cru Classe...好野嚟架, 有九十幾分, 不過嚟到已經飲哂啦!
 

另外呢枝係陳年法國XO, 我地有幸飲得到呀!   容後再介紹.

不過型爸有的心神不定, 掛著Loki, 驚二公子放佢唔掂.   結果我地班鄰局一齊揸住杯酒, 陪我地一齊放狗...Loki好得佢地歡心呀!

今晚好凍呀, 放完狗送Loki返屋企, 我地又出去繼續, Loki就唔開心啦!   到我地返屋企, 叫佢都唔理我地, 仲唔肯跟我地上樓...由佢瞓地下啦.
 

沒有留言:

張貼留言