2013年2月16日 星期六

食之無味的串串貢


2013年2月16日下午1:44公開累積瀏覽 403 1

 February 11, 2013, 年初二

昨天忙咗一日, 今日諗著輕輕鬆鬆, 明天家人嚟, 今日有好多時間預備明天的晚飯.  

但有的事係人算不如天算, 點知會發生的咁嘅事.

早上帶Loki去狗公園, 今日無咩人, 只有一隻咖啡色Poodle, 佢狗仔嚟架, 一開始就吠Loki, Loki就梗吠佢啦.  Loki一吠佢, 佢就即刻走.   咁我坐低, 型爸就帶Loki去行一圈, 隻Poodle好可愛, 行埋嚟嗲我, 叫我摸佢.  我一摸佢個頭, 佢就成隻挨落我道, 佢真係好乖呀!

呢個時候型爸帶Loki返嚟, Loki見我摸著Poodle, 兩隻狗都無吠喎, 咁型爸咪放Loki行埋的囉.   點知Loki突然衝埋嚟想咬Poodle, 我即時用手一擋, Poodle走開, 但我隻手就即時流血, 仲好痛添.
嘩! 真係痛到入心入肺, Loki比型爸用狗帶打咗兩吓, Loki見到我流血, 嚇到坐咗响道.  我即時用蒸餾水洗手, 開車返屋企.   返到去, 再清洗傷口,  血唔係流好多, 不過真係好痛.  過咗一兩個鐘, 覺得都仲係好痛, 出去食晏, 順便睇醫生.  出到去, 兩三間24小時診所都無開門, 咁求其搵間店食碗麵先啦.  周圍的診所都無開, 無辦法一陣間要去急症窒, 唔知要等幾耐呀, 食少少野先啦.
 

好多鋪頭都無開, 只有呢間串串貢開
 

咁串, 就呢間啦.



自家製真味肉燥麵....點知好難食架.

型爸叫咗碟雞扒炒公仔麵, 一睇就知唔係炒啦, 的野真係唔得喎.


仲貼著張紙, 新春每碗麵加HK$5

型爸食唔飽都唔再叫啦.


轉去橫街, 見到有間餃子大王, 之前嚟呢道食試過的汁有小強, 唔敢入去食.


外賣鍋貼啦...


但要鍋貼, 唔係鍋貼, 只係煎餃.    新正頭個個都放假, 但佢地無我放, 見佢地的面口都唔係好好睇, 算啦.

隻手越嚟越痛, 仲腫起上嚟, 要快的去睇醫生啦.

沒有留言:

張貼留言